Frottéfru

DSC05228.JPG
Att ens komma på tanken att trä på ett frottéöverdrag klockan ett på natten och ligga under sängen och knyta upp nåt vitt band som ska sträcka överdraget ordentligt är inte friskt. Det gör inte normala männsikor. Normala människor ligger och sover och har läst lite ur Lisa Marklunds senaste bok och har släckt i köket.
Vad ska jag med det här överdraget till frågar jag mig?
Ett frottéinfall på Ica en sen kväll.
Jag skulle styra upp nåt och tyckte att frottéöverdrag var en bra idé.
Sjukt.
Madrassen ligger still säger en del.
Det är ju bra.
Att madrassen ligger still.
Roland säger att jag behöver en fru.
Att jag behöver en fru istället för ett överdrag kanske?
Andra sysslor kanske han menar eller menar han att jag ska ha
en fru som ska dra på det här överdraget?
Eller ska frun ligga på frottéöverdraget?
Sen bäddmadrassen ovanpå det och sen ett lakan.
Sen sconesfrukost och te med mjölken i en liten porslinskossa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Frottéöverdrag?!
Till vad då?!

2007-11-02 @ 09:18:02
Postat av: Roland

Du behöver en fru.

2007-11-02 @ 12:39:33
Postat av: contaqt

jag bojkottar sånna frotteöverdrag.. okej madrassen ligger kanske still.. men inte överdraget.. min erfarenhet e att de alltid glider av.

Postat av: J.

Men det är lättare att tvätta frottéöverdraget än madrassen när man har haft besök.

2007-11-02 @ 14:13:56
Postat av: Roland

Avbryt.

2007-11-02 @ 15:49:30
Postat av: P

Skaffa en personlig assistent istället.

2007-11-02 @ 18:34:32
URL: http://monathedramaqueen.blogg.se
Postat av: sabina

håller fullkomligt med p. mansgris snacket kan du slopa nilsson
dra på ditt överdrag själv eller lägg någon betald på det. välj själv

2007-11-02 @ 18:52:29
Postat av: J.

Lägg nån betald på det?! På överdraget? Är det inte olagligt att köpa sånt numera?

2007-11-03 @ 14:58:32
Postat av: Krona

Han behöver: diska, springa milen lite snabbare, inte drick upp min plastflaskesprit, vara sig själv, gå o lägga sig tidigare och skaffa fler fruar.

2007-11-07 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback