Skrott

DSC05223.JPG
Ett hederligt skrutt.
Eller skrott.
När jag var litet barn var jag aldrig i närheten av att äta så mycket av ett äpple.
Jag tittade på dom vuxna som åt äpplen som tigrarna sliter kött från zebran på savannen.
Gnagandes in mot kärnhuset.
Jag tyckte det var konstigt att dom åt så mycket.
Dom vuxna alltså.
Nu gör jag likadant utan att jag ens tänker på det.
Päron däremot har jag länge ätit allt av.
Till och med det lite sura kärnhuset har jag under flera års tid svalt ned.
Dom är fina dom där små kärnorna.
Dom små svarta kärnorna som finns i äpplen ch päron.

Kommentarer
Postat av: Miss Squeeze

Tänk vad många fruktträd som gror i din mage....Snart kommer det kanske ut kart lite här och var...? Blää.

2007-11-03 @ 21:04:28
Postat av: stina

jag är förvissot flera månader efter i upptäckten, men tänkte på exakt samma saken i måndags (och bara det är ju lite creepy) när jag åt äpple. det blir bara lite kvist och ett halv kärnhus kvar nu för tiden.

Postat av: Torleila

Excellent site.

2009-04-22 @ 11:00:47
URL: http://torleila.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback