Klasspapper

DSC04948.JPG
Den här korgen är en ny favorit.
Hon som handlat hushållspapper och Euroshoppers toapapper tog den sista.
Förut köpte jag också Euroshoppers toapapper.
Snackade med Marty om det där pappret en gång.
Han sa att det tar slut så snabbt och inte alls var värt det.
Trots detta så fortsatte jag att köpa Euroshoppers toalettpapper för endast 10 kronor.
ÄNDA tills den dagen då East var på besök en helg och
stod för inhandlandet av papper. Han köpte då ett märke som var hans favorit.

Ekonomi Toa. Jag var skeptisk till en början.
Nu är jag East tacksam för att han ledde in mig på rätt toalettpapperspår.
Det här känns helt rätt för mig det här pappret.
Tror bestämt att East hade gjort en undersökning på antingen sin reklamskola eller på sitt reklamjobb om just toapapper. Längd och tjocklek och sånt.
Förbrukning i meter.
Jag har för mig att han berättat det.
Det hade visst visat sig att EkonomiToa var ett prisvärt alternativ.
Jag menar att det är ju det sista som ska vara dyrt.
Att torka sig.
Vem vet. Snart kanske det är en klassfråga?
.

Kommentarer
Postat av: helena

Det är bestämt jag som gjort den där undersökningen kan jag avslöja.

2007-10-13 @ 11:29:43
Postat av: Anonym

har du för lite att göra?

2007-10-13 @ 21:01:30
Postat av: Candy

Nej. Lambi skall det vara. Eller Ica:s extra mjuka. Struntar i om det är dyrare, bara mitt underliv osv. blir behandlade som små juveler!

2007-10-14 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback