Mark In Da Park

image590
Det är Brothers In Arms här idag på jobbet.
Det känns bra.
Dire Straits känns av nån underlig anledning alltid bra.
Alla gillar Dire Straits.
Tänk när jag hade det där blåa bandet med den silverfärgade gitarren.
Jag hade fodralet liggandes i facket i dörren på GRL 482
Storebror konfirmerades och jag hade Bojan vid bordet.
Jag vill minnas att det var inkokt lax som serverades.
På konfirmationslunchen där efter kyrkan.
Kyrkan i Härnösand. Varm sommardag.
Grusigt dammigt. Folk samåkte till och från kyrkan.
Vita linnekavajer. Stora sprayade frisyrer och för högt uppsittandes jeans.
Bojan tyckte att potatisen var fantastisk.
Jag var 11 år och jag vände det där bandet gång på gång i freestylen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt het pose.

2007-10-24 @ 13:44:47
Postat av: Krona

Vilken tripp i nostalgi. När jag komfirmerades spelade han den däringa Robert Wells på avslutnningen inte som Dire Straits men ändå.

2007-10-25 @ 11:52:53
Postat av: Dreamteamparty

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback