Roland och Lars

Han upptäckte mig idag.
Kent Finell höll jag på att skriva.
Undrar varför hjärnan vill att fingrarna skulle trycka in Kent Finell.
Det var inte Kent. Det var Lars.
Lars Lagerbäck upptäckte mig i samma sekund som jag upptäckte honom.
Han hade lunchdate med Roland.
Roland Andersson.
Roland drack lättöl.
Jag gissar att dom disskuterade fotboll över den där lunchen.
Det kan ha varit så.
Det är roligt att se kända folk.
Tomas Brolin hoppade ur en gul taxi.
Mitt i gatan.
Som i New York.
Han började smsa vid övergångsstället.
Pratade med East sen. Han hade sett Fredrik Lindström på en DBS på eftermiddagen.
För några veckor sedan hade han sett Mikael drickavinmedöppenskjortaochlyssnapåoperakvinnotjusaren Nyqvist.
Nyqvist hade haft träningsoverall och i handen hade han 3 små chipspåsar.
Sådana där på 40 g.
Det är kanske 30 g.
Möjligt att det var en present till nån. Eller till tre olika personer.
Gucci har en GPS i bilen. Idag skojade vi om den där kvinnorösten som bor inne i den där maskinen.
Vi tänkte att hon kansnke skulle kunna bli attraherad om man körde mjukt och fint.
Det får vi prova imorgon.
.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Du vill att Kent Finell ska upptäcka dig och spela dina låtar i radion.

2007-10-09 @ 19:22:49
Postat av: Krona

Jag vill att Lars-Roland ska upptäcka mig o ta ut mig i startelvan om så bara i en träningsmatch. Undrar vilket lag vi kommer att möta i den träningsmatchen?

2007-10-17 @ 18:58:50
Postat av: Mikkelann

Thanks for the info!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback