vagn 13 plats 38

DSC04922.JPG
tåg hem. Ungar äter pannkakor, mobiltelefoner ringer i intervall, serveringen stänger för personalbrist, regnet möter i hallsberg och jag undrar vad han vill. Vad är det med ernst ? Han är överallt i den här vagnen. Jag undrar vem han är den där ernst. Han skulle passa bra i en amerikansk sjukhussåpa. Det är en tjock sörja av grå massa utanför fönstret. Det ser ut så här i det här landet. Den här tiden på året är det ett förbannat mörker som vi alla vill slippa. Idag fick jag frågan på åhléns om det var Gi-glass som jag stod och tog för mig av. GI-glass! Vi måste stanna upp nu. Det är inte åt rätt håll. I vilket fall som helst så är ju mega society en bra tågåkarlåt och florence v väntar där hemma. Jag lägger mig och dreglar under jackan ett tag
Drömmandes om ernst.

Kommentarer
Postat av: Victortirill

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback