Aaatchi!

Det spelades I feel you med Depeche.
I stereon här.
En cool låt sa jag.
Ja sa Gucci.
När han kommer ut på scen i kostymbyxa och väst och ingenting under västen.
Det är coolt sa vi nästan samtidigt.
Vi skulle kunna tänka oss att ligga med David Gahan om vi var tvungna.
När vi hörde den låten idag.
Vi har disskuterat förut vem vi skulle välja att ligga med om vi var tvungna.
En man alltså.
Gucci sa Jude Law. Jag har för mig att jag höll med om det där.
Vi tog faktiskt också upp ämnet djur.
Nu ska jag nysa.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag ser bollen komma. Perfekt kurva. Ivrig. Jag tänker på i vilket hörn jag ska placera den. Det är verkligen en perfekt boll. MEN. Jag låter bollen passera mig. Den dimper ner brevid mig. Jag har kontroll. En sån fin boll men jag lät bli. Jag är stark.

2007-09-06 @ 13:05:03
Postat av: Krona

Jag personligen skulle nog ligga med min bror...syskonkärlek kallas det med ett annat ord...

2007-09-07 @ 20:27:22
Postat av: e

jag haller med.

2007-09-08 @ 01:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback