Alla vill vi se knugens

DSC04216.JPG 
Jag försöker plocka upp en tjej på centralen i huvudstaden.
Två norrländska punkare drev förbi och jag uppfattade bara "nu ska en hem o förstör levern".
Sen försvann dom. East kom och luktade gårdagsbensin och Hirra kom och var nyklippt med lurar i öronen. Vi gick runt och åkte buss och pratade om korpen. På ett café satt en äldre man med sin son och berättade hur han ville ha det när han dog. För det ska vi alla göra sa han. Några tillgångar hade han inte så det skulle inte bli några bekymmer och begravningen fick socialen stå för sa han. Hans son reste sig och sa vänta jag ska se om min macka är klar. Påväg upp imorse. Åkte bil med Kron och hans fru. Vi stannade för kaffe på en drive-in. Kron skulle beställa en juice och en toast. Toast uttalas med ett iåo liksom och juice bara som jos. Kron råkade vända på allt mitt i beställningen och sa att han ville ha en jiåos och en tost. Det var roligt tyckte vi andra och pratade iåostspråket i säkert sex sju mil. Nu 40 grader ljus i Gröndal. Undrar vad Kenneth Kennholt gör just nu?

Kommentarer
Postat av: Krona

Jag såg han Kenta han var o köpte något att drick o äta undra om han köpte jåoice eller kaffe? Han blev säkert oxå mobbad av sin fru och sin medföljande kompis

2007-09-17 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback