En Jedi på E18

DSC04151.JPG
Påväg mot väster. Västerås. Fast vi åker mot öster.
Jag och gucci är överens om att Bin Laden ser ut som en jedi och att han är en snyggt klädd terrorist. Gucci ska hämta sin nya bil. Han berättar att en bil är billig utan alla tillbehör. Jag frågade vad för tillbehör det var på hans nya bil. Han nämnde nåt om dubbel klimatanläggning och nån annan grej. Jag råkade nicka till när han pratade om nån MD i motorn och om 8 cylindrar och 16 tändstift. Jag ville bara höra om de där 007-tillbehören. GPS och sånt.
Gucci slängde ut sin snus genom rutan och sen pratade vi om elfte september.
Han hade hårprodukt i idag Gucci. Fräck frisyr.
Min såg ut som en gäspning.

Kommentarer
Postat av: N

Väster? Vart åker ni från?

2007-09-11 @ 12:54:08
Postat av: Roland

V8 är klimatsmart om man ser till Svedala och den förestående istiden. Om isen ska kalva norr om Värmland bör vi alla köra SUV. Gucci gasa på!

2007-09-11 @ 17:09:36
Postat av: johnnie

Alla vill se guccis nya bil, blogga upp den. NU. PUSS Gucci!

2007-09-11 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback