Engels

DSC04225.JPG 
Jag ska bara försöka övertyga ängeln på den högra axeln.
Den med gaffel och horn.
Övertyga den om att ängeln på den andra axeln har rätt.
Att jag borde äntra säng.
Ängeln med gaffel och horn vill att jag sitter uppe tills klockan ringer.
04.30
Han vill att jag kollar på tv. Han vill se mig framför tvn hela natten.
Han vill att jag ska sitta där på ett plan med dregel nedför mungipan och en nacke som värker för att hakan försöker hitta ned till bröstet. Den snälla ängeln vill att jag borstar tanden, tar en fluortablett och ordentligt kryper till sängs. Det är alltför ofta som den där snälla ängeln får ge upp. Idag går dom rond på rond.

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Det var ruggigt länge sen figuren med glorian vann en fight i mina hoods.

Postat av: Krona

Vem var det som vann undrar man ju!?

2007-09-17 @ 17:19:26
Postat av: Nicklasadele

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-03-17 @ 14:02:58
URL: http://nicklasadele.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback