Imorgon är en annan dag

DSC04184.JPG
Bara spola lite. Duscha av disken.
Då kan den stå ett tag till.
Utanför min dörr har jag ställt ett liggunderlag som jag aldrig tar ned i förrådet.
Det står där. Som en vakt.
Jag går förbi det varje morgon. Varje eftermiddag.
Precis som med telefonkatalogen i brevlådan.
Nu är det alltså ett liggunderlag som tar upp min vardag.
Ibland ställer jag in det innanför dörren.
Jag tänker att grannarna stör sig.
Sen ställer jag ut det igen.
Ett liggunderlag och en disk.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Ett ligg under lag tycker jag att alla borde ha rätt till.

Postat av: Akinnah

Meh... har du varit hemma hos mig och fotat? :)

2007-09-13 @ 21:50:06
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Squeeze

Du är nog faktiskt latare än mig! Bra jobbat! :o)

2007-09-13 @ 22:51:47
Postat av: bella

ja du. jag hängde med en kille i två år som diskade sisådär fem gånger under den tiden. han hette också olle. så himla slött.

2007-09-22 @ 10:51:14
Postat av: Antonkristina

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2009-08-10 @ 14:11:55
URL: http://antonkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback