Instickshelvetet

jag skrek rakt ut.
nyss.
högt och hårt.
insticksmodulen hittades inte.
jag skulle se på tv4 på internet.
jävksdpfjoaspodfasdfhijoasdfas föbanansanasnasnananan jävlacvlvav acv skit.
det går inet.... jag fattar inte.
internet är skit.
datorer är skit.
jag ska inte sitta här nu.
städa hallen borde jag göra.
plocka undan.
ta bort fiskespöt som jag förmodligen trampar sönder imorgon.
men jävla helvetes instickmodul.
jag klickar ok på alla frågor.....lds<gas åfgnädfsj<sädpfgj dfipsjga<
¨JOSÄDFGJ APS'ODFGJAOSIDGJ 'AKOPSDHFIPABSF
ÂSFIAJS'DOÄFASÄFHAKSHJBDFNVÄIPWefhj 'aopsdfa¨fg'ioSUDF'IPAJSDF
AIS<DFÅ
AS
Sdo
åfjas
dfja
det är så tröttsamt
borde kanske bara äta lite socker och bli glad igen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback