Närakorvupplevelse

DSC03901.JPG
Såhär ser man ut när man äter korv.
Korv är gott. Korv är gris i skinn.
Det är inte bara kött. Det är en väldans massa annat inbakat där.
Inälvor och annat flott.
Vi tycker det är gott att ha tomatketchup och senap på.
Sten äter korven som jag kunde se pappa göra vid diskbänken. När jag var yngre.
Pappa åt väldigt mycket saker vid diskbänken. Pappor gillar att äta där.
En del säger att man blir tjock av att äta för mycket korv.
Det är ljug.
Jag tror man blir ung och intelligent.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Igår var snickaren här. Han heter också Gunnar. Han är ingen pensionnär. Han är i min ålder. Det var en som frågade om Gunnar (snickaren) var pensionär. Vi tänkte mycket i går och jobbade mindre. Det var ju fredag och då ska man jobba mindre. Vi fick klart två formar som vi ska gjuta i på måndag. På måndag när våra fruar ska på babymassage. Vi kan inte följa med för vi ska gjuta. Idag har Ralf varit här. Ralf är också i min ålder. Tanken var att vi skulle riva ut hela golvet i utrymmet, men det var så mycket strö och kiss och bajs från *Kjell så det tog tid att ta ut det först för att komma åt golvet. Vi pratade och jobbade ungefär lika mycket. När vi märkte att vi inte skulle hinna det vi tänkt så ändrade vi vår målsättning och så hann vi klart så att vi hann med att prata lite mer innan Ralf åkte hem. Nu nyss i kväll körde jag Ola och Anders till Lycklige-Lars. De skulle ut i kväll. Vi pratade om jakt som kostade 400 000, det var några getter i Tibet som var dyrast. De har horn som väger 25 kg. Det finns finns fler dyra jaktresor. Vi pratade vidare om bufflar och älgar och att vargen är smart. Vi försökte lyssna på Brödera Dobberman men det var fel på filen så det gick inte. Vi nämnde också att det blir förväxlingar i bland när det pratas om våra katter som heter samma som markägarna på var sida om mig. Nisse och Sven. *Kjell är en av våra avelsbaggar.

2007-09-01 @ 23:51:13
Postat av: bella

jag säger bara livet på landet. det gillar vi gunnar. ge oss mer av livet på landet.

2007-09-02 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback