Borka Mcfeast

image892
En av de bättre människorna i den här världen sällskapade mig genom kvällen.
Vi kallar honom
Borka då han är rätt lik en riktig skogsrövare som slåss med knölpåk.
Han älskar att jaga och skjuta.
En gång sköt han en räv när han satt på toaletten.
Det var alltså inte Borka som satt på toa utan räven som satt på rävtoaletten.
Pang lät det då från Borkas gevär och så var det färdigpruttat för den gången.
Ibland har han gröna skogsbyxor på sig.
Idag hade han en tröja med amerikanskt tryck på.
Fan jag ser ju helt ramsned ut sa Borka när han såg bilden på sig själv.
Ramsned sa jag, vadå ramsned.
Ja men du vet som på bilar liksom. Inget har rätt proportioner.
Jaha sa jag men fattade ändå inte. Sen tittade han mer noga på bilden och sa fan igen. Han svär en hel del han Borka men det passar bra. Han svär liksom snyggt och med finess. Han har en bra dialekt för att svära.
Han kan säga jävla idiot om nån på ett sånt där skönt sätt.
Fan jag ser ju förresten ut som värsta datakillen sa han sen.
En datakille med skägg som inte har skägg för att han vill utan för att han inte orkar raka sig för att han spelar så mycket data.
Han hade med sig en hund och en bil. Både hunden och bilen tillhörde hans tjej.
Du har allt ordnat det för dig sa jag när vi rullade ut på rudsvägen.
Jo du sa han.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

När jag vill till McDonalds vill du aldrig dit.

2008-04-16 @ 20:20:49
Postat av: stina

jag tyckte borka såg lite ut som punkdanne

2008-04-17 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback