Der deutsche Junge trinkt te mit mir und am ende hört man einen kleinen Furz.

image899
Att bli påmind 03.05 att man är tvungen att bädda i rena sängkläder kan få vem som helst på ett sprudlande humör.
Tysken är här och dricker vaniljte. På tv är det nån film med Leonardo Di Caprio.
Tysken har sagt många fel den här veckan. Ord i fel ordning och namn åt alla olika håll.
Lite tidigare ikväll sa han att: - Ville du att jag skulle tälja osten med smörkniven när han egentligen skulle fråga om jag menade att han skulle hyvla ost med potatisskalaren. Nu när han såg Leonardo på tvn så undrade han om det var den här moderna versionen av Robert och Julia. Romeo sa jag. Ja just det sa han.
Sen när vattenkokaren började rusa så sa han neeeeej nu tar han livet av sig.
För en kort stund tänkte jag att vad är det med han. Har han redan kommit in i filmen.
Nu sa han jävla bögblogg. blogg blogg.. sen blev han tyst och kliade sig i ögat.
Du presenterar mig som tysken terom där säger han. Jaha äre du som är tysken?
Var glad för det du sa jag.
Nu undrar tysken. Han funderar och frågar om han ska skicka xxxx ett sms?
Jag håller mig tyst och tänker att nej det ska du inte göra.
Nu går han och kissar.
Er geht pinkeln.
Och så kom en liten prutt nu. Det hörde jag.
En liten en.
Ein kleinen prutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback