Godmorgon magistern jag vet att jag är sen

När jag var mitt på bron kom jag på att jag glömt alla mina havregryn.
Jag sa två fula ord som jag satte ihop och kombinerade till ett riktigt riktigt fult.
På jobbet fanns gammal müsli som jag luktade på och konstaterade
att det fick bli den här dagens frukost.
Det som inte luktar dåligt är inte dåligt, det har Magnus sagt sa Gucci.
Sen åt jag den där müslin som var full med fruktbitar som fastnade
som kåda i mina tuggytor.
Idag har jag lovat mig själv att inte sjunga ett endaste thank you
från den där Amy Diamond-låten.
Det blev för mycket av det igår.

Kommentarer
Postat av: maja

den torkade sega frukten i fruktmüslin plockas noggrannt bort..innan den landar i filen.

2008-04-13 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback