Hattifnattarna

Ser på sporten på tv.
Jag börjar gapskratta mitt i allt.
Jag får se tuffa hockeykillar.
Dom där machoboysen som pucklar på varandra mest hela tiden. Dom där som gärna slår ut en tand och drämmer klubban i plexiglaset och skriker jävla idiot och sånt.
Men nu, nu har dom vunnit match och är glada och tjoar och tjimmar.
Men det är inte det roliga.
Det roliga är att dom åker runt på isen i små små sådana där baskethattar i guldfärg.
Dom firar i dom där hattarna. Vi vann och därför ska vi ha de här guldhattarna på oss.
Undrar hur det gick till? Att det blev just dom där hattarna. Vem beställde hem dom?
Jag skrattar oerhört högt.
Det ser så väldigt roligt ut.

Kommentarer
Postat av: mulin

Hahahahha herregud vad fult!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback