Hypad Hypokondri

Roland säger:
Idag har jag haft några hjärtslag som slagit trioler.
Konstigt

Vanillo säger:
Det har man ibland

Vanillo säger:

då tänker man på döden

image883

Roland säger:
Jag snusar ju inte

Vanillo säger:
Nej men du är ensam

Roland säger:
Man känner det i bröstet, att det rasslar till liksom
oj, där gick det undan tänker man

Roland säger:
kanske måste träna mindre

Vanillo säger:
förra julen hade jag nåt konstigt. Det var tivoli i hjärtat under en hel vecka.
tänkte på hjärtoperation

Vanillo säger:
jag måste kolla upp mitt hjärta
lägga sig ned med lite sådana där grejer på bröstet

Roland säger:

å fan, ja, det kanske är dags å tänka på allt man stoppar i sig

Vanillo säger:
Det är bara vanlig oro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback