Jimmy Nail

Jag har skor på mig inne.
Det är skönt att ha uteskor på sig hemma.
Det känns lite amerikanskt när jag kliver runt på ryamattan i mina lågskor.
Samtidigt får jag en känsla att jag inte riktigt blir ett med lägenheten, att jag tar lite avstånd från att leva ordentligt.
Jag respekterar inte golvet när jag har skor på mig inomhus.
Jag respekterar inte riktigt mig själv.
Ja ja nog om det. Skor inomhus är bra. Fast dåligt mot fotsvamp.
Jag har inte lust med måndag.
Midsommarafton hade känts bättre.
Nu är det parlamentet på tv och jag har inte städat den här helgen heller.

Kommentarer
Postat av: jessica

Jaaa! Heja midsommarafton! Vad ska vi göra på midsommar i år tro? Är det kanske för tidigt att planera det? Din tur att fixa nån rolig tipsprommenad.

Postat av: Torsteinlotta

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-05-07 @ 09:19:22
URL: http://torsteinlotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback