Mobil telefon

image893
Idag har jag pratat med Gunnar. Han satt på sin toalett.
Där finns klinkers och nytt tvättställ.
Det verkar däremot inte finnas nån hållare till allt toapapper.
Det är viktigt att man kan kommunicera med varandra när som helst och vart som helst.
Det är ju så nuförtiden.
Vi ansåg att vi hade ett möte. Vi pratade länge om olika saker. Han hade varit i stan och det är därför han har på sig sin lite finare tröja. Det är den röda vi kan se på bilden. Den har han på sig när han ska vistas bland folk.
När jag är hemma hos Gunnar har han ofta långkalsonger och en långärmad tröja i blå och lila. Jag har sett att nollkommaentonsmannen har en likadan men det är längesen han hade den på sig nu. Gunnar har börjat att spara ut håret och vi kan se att det växer mer längst bak. Gunnar har sådanda där ben som ser ut som om dom springer ofta. Vi pratade så länge att han säkert fick röda märken på knäna. Det kan man få om man pratar i telefon eller läser länge på toaletten. Jag tänkte att man kan lösa det genom att sitta rak i ryggen men det ser ju bara konstigt ut.

Kommentarer
Postat av: Prebenkatinka

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback