Vagn 13

DSC00077.JPG
han där borta har läst bok hela resan. Jag vill säga till honom att sluta. Det skulle kännas bättre om han kunde sova istället och inte sitta och lära sig en massa saker. Tjejen bakom honom har nyss målat sina naglar. Det luktade starkt. Nu har jag köpt världens minsta leverpastejsmörgås och ätit upp den och tänkt på det där som jag och stena pratade om idag. Vi såg wanja lundby wedin på tv och jag sa att henne går jag inte igång på. Inte jag heller sa stena. Men om vi hade blivit strandsatta på en öde ö, jag och wanja så kanske vi hade legat med varandra efter två månader. Om vi märkte att vi skulle bli kvar ett tag på den där öde ön. Sen sa vi att det kanske skulle ske redan efter en månad. Efter ett tag sa vi att en vecka inte heller var helt otänkbart. Först skulle det nog snackas LO och sånt. En hydda skulle nog byggas också. Herregud vad varmt det är i den här vagnen. Jag får gå och sänka termostaten. Vi pratade inget mer om wanja efter att ha konstaterat att hon kanske hade propsat på att få ligga lite redan första dagen på ön. Kanske redan när man drev i land med lite drivved. Eller kanske med en gång man bottnade. Nu vill jag inte åka tåg mer.

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Var det något som var bra/trevligt med tågresan?

2008-04-04 @ 08:39:58
Postat av: J.

Hur gör man för att ställa om termostaten???

2008-04-04 @ 08:49:33
Postat av: Krona

Man vrider på den grå dosan!

2008-04-04 @ 11:17:18
Postat av: Hanna

Jobbigt om hon skulle bli gravid bara. Med förlossning och allt på den där ön.

2008-04-04 @ 15:02:50
Postat av: J. (igen)

Okej, men förklara det här då: varför är vagnarna alltid benämnda nånstans 11-15 när man åker SJ:s Intercity-tåg? Det är ju helt ologiskt. De bara skippar vagn 1-10 helt utan ursäkt.

2008-04-05 @ 00:42:33
Postat av: Ilyasleah

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback