Von färssen


Idag är det tyst och stilla här på kontoret.
Jobbet menar jag. Kontoret låter lite mycket länsstyrelsen och
där jobbar ju inte såna som jag.
Mike är inte här och inte heller Gucci.
Gucci har åkt för att äta potatis, äppelmos och slottsstek tror jag det var.
Han sken upp när han sa det. Att han skulle äta den där steken.
Själv har jag med mig köttfärssås i en påse.
Köttfärs eller köttfärssås. Ska det vara två s eller ett s när man skriver färssås.
Två måste det vara annars blir det fär sås liksom och det är säkert nåt annat.
Ibland när jag är själv måste jag skrika lite.
Det är skönt att skrika. Nånting lämnar en.
Det är som att stretcha fast för huvudet.

Kommentarer
Postat av: Dancing Stars

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback