Abonnenten du söker är extremt frånvarande.

Jag gillar inte att prata i telefon. Det är jobbigt att prata i telefon. Jag vill ringa lite.
Mitt abonnemang går ut på att jag kan ringa så mycket jag vill.
Sms:a mms:a och ringa hur mycket som helst.
Det går inte ihop.
Eller vänta nu. Dom har ju tänkt precis rätt!
Heureka!
Där har vi det. Så mycket jag vill står det ju.
Perfekt abonemang.
Att jag inte tänkt på det tidigare.
Så mycket jag vill. Man får bestämma själv alltså.
Jag bestämmer mig för lite.

Kommentarer
Postat av: =)

vad har du för abonemang

2008-09-09 @ 21:16:40
Postat av: Jonaseline

Very nice site!

Postat av: Jonaseline

Very nice site!

2009-02-20 @ 11:23:32
URL: http://jonaseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback