Batman

image754
Jag pratade med fars i telefon.
Vi pratade bland annat om vädret.
Jag sa att jag sprang i det där rusket igår.
Då var det storm sa han.
Ja sa jag.
Vi pratade också om hur fort det kan gå att få ett träd över sig.
I en storm.
Jag sa att jag trodde att det skulle knäckas ett träd igår när jag sprang i spåret men att man förmodligen skulle höra braket först och hinna undan. Fars var inte lika övertygad utan sa att det inte all var säkert.
Jag höll med.
Det kan nog gå väldigt fort sa han.
Poff så ligger du där som dödens fladdermus.
Fladdermus sa jag frågande.
Ja sa han.
Och så påminde jag honom om radion ikväll.
Du när var det sa han.
Cirkus 19.30 i P3.

Kommentarer
Postat av: Sawes

Jag förstod aldrig batmansymbolen när jag såg den första gången i mellanstadiet. Det enda jag såg var en gul mun med gula tänder.

2008-02-01 @ 23:15:56
Postat av: Roland

det borde vara barnanpassade logos... jag letade som en tok men hittade inte s:et i stålmannenloggan... sen när jag hittade det så var det ju trasigt i kanterna.. märkligt var det..

2008-02-02 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback