Diskad & Confused

Jag har aldirg diskat snabbare än jag gjorde idag.
Enkelt var det också.
Det var bara att släcka lampan.

Min mun är torr.
Jag dricker mycket vatten.
Den fortsätter att vara torr.
Det blir ett segt slem i munnen när man är torr.
Jag tänker på en bäck med päronsoda.
Jag skulle verkligen vilja ha en bäck nu fylld med päronsoda.
Som skulle bubbla fram mellan små vita stenar.
Jag skulle stå där på kanten vid bäcken där det var som djupast och sörpla päronsoda med ett bambutjockt sugrör.
På ettan handlar det nu om manodepressivitet.
På tvåan spelar en herre fiol. Han härmar kadensen och
försöker låta som en Harley Davidson.
På trean är det som vanligt nån serie där folk går fram och tillbaka på kontor.
På fyran gråter nån i skjorta på en sängkant.
På kanal fem skjuts det väldigt mycket folk.
Och på Svt 24 står det om Rögles vändning.
Jo det här beslutet att gå och knyta ihop sig till en medvetslöst
paket var inte svårt att ta.
Läsa lite i Sundströms mjölkbok.
För åttatusensjuhundratrettioelfte gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligg inte och zappa å stör när du vet att jag går upp tidigt om mornarna.

2008-02-05 @ 12:15:09
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback