Första klass

DSC06534.JPG
Lillebror pratar med Stena om hur billigt det kan vara att flyga.
Bara att göra så och så och ta det flyget dit och dit.
Det är bara att. Dom där atten har jag svårt för. Dom innebär fjorton olika webbsidor med erbjudanden som jag egentligen inte tror på. Det är jobbigt med billigt tycker jag. Jag måste ordna så att jag aldrig bryr mig om billigt eller dyrt.
Billigt är ju ofta dåligt och dyrt är ofta bra. Jag ska ha dyrt oftare.
Stena har mössa på sig inomhus. Det brukar jag också ha.
Det är av ren lathet att jag har det.
Tittar mig i spegeln på morgonen och gör en bedömning.
Nej du tänker jag. Det går inte att visa sig i den här frisyren och det tar på tok för lång tid att göra nåt åt det. Sen åker den på. Mössan. Täckmanteln.
Grannen ringer. En av våra kunder. Jag tar av mig mössan och smetar ut frisyren med kranvatten. Det lägger sig ned och sen viker det uppåt igen. Mer vatten och det håller nog för ett snabbt möte. Idag tog jag body lotion. Eldorados. Fick vänta lite innan hudkrämslukten lagt sig. Sen möte och ja och precis och det borde funka och jag kollar vidare på det och jag hör av mig sen.
Jag har en apelsin med mig idag.
Den har åkt hela vägen från Spanien och nu ligger den här i Karlstad.
Bappelsin på dig gubbjävel var det en som sa i teve en gång.
Det var roligt.

Kommentarer
Postat av: V

"En pojke (som pratar bred skånska) får tävlingsfrågan Vilket djur är hårigt, brunt, sitter i träd och äter bananer? och svarar direkt - "Kan det vara en neger?"

Postat av: Krona

Efter mycket om och men så berättar tjejen för Howard vart de gjorde det...den är också för d-a rolig!

2008-02-27 @ 18:39:49
Postat av: Teodorbettina

Nice site, Keep it up

2009-03-19 @ 10:10:54
URL: http://teodorbettina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback