Fostran

Bark säger:
jag fick beröm av sara

Vanillo säger:
att du uppförde dig och var trevlig?

Vanillo säger:
och frågade och var med i disskussioner,disskisione, dissikeringar?

Bark säger:
nej jag satt vid datorn hela kvällen

Vanillo säger:
disskusioner.. vafan hur stavas det där?
det är ett S. det är ju ett S först. Diskussioner

Bark säger:
det är elis kusin och hans mamma
elis kusin skriker så inihelvete nu

Vanillo säger:
skrik Håll Käften för fan ungjävel

Vanillo säger:
det vet jag kan funka

Bark säger:
ha haha

Bark säger:
vi lägger elis klockan 19 och sen är det lugnt.

Bark säger:
elis kusin har varit vaken hela kvällen och grinat och varit jobbig

Vanillo säger:
lägg ut han i bilen då eller kanske hos fåren

Vanillo säger:
eller bara utanför dörren eller nere i källaren nånstans i den nya hyllan

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Du har ändrat och fifflat. Så här såg det ju ut:

Bark säger (21:41):
nej jag satt vid datorn hela kvällen
Olle säger (21:41):
disskusioner
Olle säger (21:41):
aha
Bark säger (21:41):
det är elis kusin och hans mamma

2008-02-13 @ 22:02:11
Postat av: vanillo

det stod inte så på min skärm?
nåt datafel kanske

2008-02-13 @ 22:05:10
Postat av: Gunnar Bark

Det har du rätt i.

2008-02-13 @ 22:07:19
Postat av: 0,1

Du ändrar för det skall se ballare ut. En poetisk retusch

2008-02-14 @ 09:42:17
Postat av: Gunnar Bark

Det där skrev jag inte heller:

Postat av: Gunnar Bark
Det har du rätt i.

2008-feb-13 @ 22:07

2008-02-14 @ 11:41:29
Postat av: Kogosamo

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback