innoVA?tiv

DSC06419.JPG
Nu när ni sett min idé så kan jag avslöja att jag redan sökt patentet.
Bra saker med min nya uppfinning:
- Man ställer aldrig ifrån sig kaffet
- Lätt att känna av temperaturen
- Lätt att bjuda om nån vill ha några klunkar
- När det är slut på kaffe kan man lägga snorbusarna där och alla kom-ihåg-lappar.
- Funkar bra som pennställ
- Lättdiskad

Runt 200 till 300 kronor kommer den här typen av mugg att kosta i butik.
Förhandsbeställningar på signerade exemplar tas emot via sattelit.

Kommentarer
Postat av: Roland

Använd den där ett dygn så ska du se att du kommer fram till ett par saker som är rätt dåliga också.

2008-02-22 @ 16:08:12
Postat av: kristian

skit i den där. kaffe är gott ändå. din mugg är bara tillbehör. lärt mig nu efter snabbkaffe i två dagar. clasohlsonbryggaren la av. vi fick alla pengar tillbaka. köpte dyrt. 95 grader. bryggljud är fin musik. nästan lika bra som sketches of spain. men skaffa den ändå. bättre än bob dylan,

2008-02-22 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback