Meatballsmassage

DSC06275.JPG
Idag fick Gucci och Miks hemlagat mos med köttbullar, gräddsås, lingon och gurka.
Det tyckte dom om.
Dom tycker om det eftersom dom fick sån mat när dom var små barn.
Sås och mos är lycka för många. Och köttbullar.
Miks äter på en ekologisk morotsstav.
Han ororade sig lite över massagen han skulle på.
Ryggen skulle masseras och då också stjärten eftersom den sitter ihop med ryggen.
Vi pratade om han kanske skulle vara tvungen att vara lite naken.
Eller om massören skulle klara av det ändå genom att kanske
dra ned kalsongen litegrann.
Hasa ned dom.
Sen sa jag att jag hade pratat med elektrikern som skulle hjälpa Gucci med elgrejer.
Det blev kvar lite sås och lite lite mos.

Kommentarer
Postat av: Sawes

Jag uttalar elektrikern - elecktrickern. Pappa säger elecktriiikern. Jag uttalar rörmokare nästan som det låter. Pappa säger rörkrökarn.

2008-02-08 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback