Rena stallet på gatan

DSC06393.JPG
Barken kom förbi och stod i min hall och lutade sig mot dörrkarmen när vi pratade.
Här är han utomhus bredvid två bilar. Båda bilarna är hans. Inte Hans utan Barks.
Lite konstigt kan man tycka och så kan man undra också.
Varför han har två bilar hos mig.
Jag satt vid datorn när han stod i hallen och vi pratade om vad vi hade pratat om i helgen. Barks läppar hade svullnat upp efter att han druckit en stark drink med chili i.
Vi kan se att Bark har en svart skinnjacka på sig.
Den gillar han extra mycket nu för den är ny.
Och nya saker gillar man ju extra mycket och har på sig så ofta det bara går.
Gamla jackor och byxor blir med en gång fula och tråkiga. Det är synd.
Han har köpt den där tuffa jackan i stan men inte på JC som påsen kommer ifrån.
Påsen har legat i min hall sen i fredags och jag har haft lust att kolla i den och rota lite.
Jag kikade in ovanifrån men såg bara en tröja och en tandborste.
Hade jag och Gunnar inte varit bra kompisar så hade jag letat igenom hela påsen.

Kommentarer
Postat av: Sawes

Nä den vita är min.

2008-02-20 @ 14:29:45
Postat av: Gunnar Bark

Fast det är jag som tankar den, kör den och borde tvätta den.

2008-02-20 @ 15:33:31
Postat av: Lauritsellinor

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback