Sandpapperskostymen

DSC06316.JPG
Pete hjälper mig att måla luckor.
Jag är ofta lättklädd när jag gör sådana här saker.
Naken hade varit allra bäst men då hade nog Pete blivit lite generad och sagt saker som du är ju inte riktigt riktig du eller det måste va nå fel pårej.
Kalsong och linne är en perfekt dress att sandpappra i.
Jag ser väldigt liten ut men det är för att jag är längre bort.
Längre bort från kameran.
Där på hyllan står det en liten blå skål.
Där i har jag solroskärnor.
Idag har jag nog ätit 40 stycken.

Kommentarer
Postat av: Roland

Det ser lite gay ut. Men vi är ju i gaytider så kör på vetja.

2008-02-13 @ 21:56:05
Postat av: Anonym

man kan också måla i trosor och linne. risken är dock stor att man råkar nudda kanten på burken och blir vit på rumpan. det är inte så jävla snyggt. mest kletigt och kallt.

2008-02-14 @ 11:33:43
Postat av: Anonym

Otroligt konstigt inlägg

2008-02-14 @ 13:15:18
Postat av: Akinnah

Jag läste (av någon anledning) inlägget bakifrån. Började med att läsa att du ätit 40 st. Vaddåförnågot? tänkte jag. Semlor kanske. Det är gott. Jaha, solroskärnor. Jag förstår.

Postat av: Anonym

Ja, det är ju inne att vara gay nuförtiden.

2008-02-14 @ 15:16:26
Postat av: Anonym

vilket förresten fick mig att tänka på mammas nya kille igår, här kan man lyssna ikapp om man känner för't

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2399

2008-02-14 @ 15:17:23
Postat av: Eivindstina

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-12-01 @ 15:01:37
URL: http://www.enequist.dk/eivindstina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback