Sickel time!

image771
Om man tar sig en eftermiddagslur känns alltid livet konstigt när man vaknar.
Det blir extremt påtagligt på nåt sätt.
Jag kan på en minut hinna gå igenom allt som hänt sen studenten känns det som.
Jag vill ha godis och chips också när jag öppnar upp ögonen och torkar bort lite dregel.
Dregel från kinden och dregel på kudden.
Allt det där går över.
Det tar två till tre minuter så är man tillbaka igen.
Allt blir som vanligt.
Sen blir jag pigg och tänker att jag ska göra en massa olika saker.
Det går också fort över.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag kan se hennes bröst.

2008-02-14 @ 19:54:49
Postat av: J.

Bra skiva det där annars.

2008-02-14 @ 21:09:00
Postat av: Tormodmariam

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback