Sola i Kallstá

DSC06562.JPG
Sen gick vi ut och jag gick framför och tog kort.
Jag sa att det här är ju ett fantastiskt väder.
Hirsch sa att det är för att vi är vana vid pissvädret. Vi höll med.
Vi uppskattar det så mycket mer. Jag sa att det är bättre än sommar det här.
Jag menade inte riktigt det men var så upprymd av vårens blottande.
Hirsch sålde julgranar i julas. Det var då han köpte den den där sakletarmössan.
Han ser ut som han ska sälja nåt när han går där. Som att vi är på väg att titta på en gamma kärra som han ska sälja väldigt billigt bara för oss. Hirsch berättade också att han har slutat att springa. Inte att han aldrig mer kommer att springa i sitt liv men att han inte löptränar mer. Han höll tydligen på att försvinna från jordens atmosfär.
Vi gick vägen ner mot älven och han sa att han hade hopp om att ta sig upp till 70 kilo.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback