Tumla runt

DSC06398.JPG
När jag väl börjat tvätta känns det bättre. Nästan roligt på nåt sätt.
Jag känner att jag utför nånting och det känns ju alltid bra.
En liten duktighetskänsla smyger sig på.
Jag doserar fel mängd tvättmedel men tar hellre för mycket än för lite.
Det är ju så svårt det där med kilo och tvätt.
Nån tjej har visst tvättat innan mig och jag sneglar lite på hennes grejer.
En liten tjockis tänker jag.
Jag känner på några av hennes underkläder för att se om de är torra så jag kan plocka ned dom och få hänga upp mina kökshanddukar. Jag funderar på att pedantiskt vika ihop alla hennes trosor och sen gå upp och överlämna dom.
Kanske inte är så uppskattat som jag tror.

Kommentarer
Postat av: jessica

tänk om man kunde ha lika roligt som dig när man tvättar :)

Postat av: Silasanneli

Thanks for the info!

2010-12-06 @ 10:05:39
URL: http://silasanneli.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback