Zero

Jag är missnöjd med den här dagen.
Jag känner så.
Idag har det bara varit tråkigt och ingenting alls.
Om jag ska plocka ut nåt positivt som klarar av att göra en
liten avstickare från triststråket så är det kanske när jag snöt mig i
morse och fick en behaglig känsla efteråt.
Nu ska jag släcka lampan och bege mig ut i mörkret och gå hem och diska.
Låg diskbänk och en massa glas som jag bara druckit vatten ur.
Det är inte roligt.
Fy fan för dricksglas som ska diskas som man bara druckit vatten ur.
Jag ska skaffa mig ett paket sugrör.

Kommentarer
Postat av: Sawes

Skaffa dig en diskmaskin.

2008-02-22 @ 11:56:47
Postat av: Olegunhild

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback