Bäbiskorv

image751
En gång var han nära att sparka mig i ansiktet
Sen trillade han ned i diket
En sån en tänkte jag
Det är ju förvånansvärt att han sköter sitt jobb så fläckfritt
Sjunger bra i sitt jobb
Sjunger om Lost art of murder
Det är en fin sång
Bra platta
Skiva menar jag
Platta ska jag sluta att säga
Idag ska jag smörja in min ben med matolja och massera benhinnorna
Det är sånt man kan sysselsätta sig med såhär när vi snart byter till Februari
Slasken där ute har fryst till is
Jag tänker på blodpudding och ångrar att jag inte köpte det igår
och jag undrar allt om Pete Doherty skulle ställa upp på några skivor
nykokt Värmlandskorv med stark senap?
Tror han skulle må bra av det

Dagens niokronorstips från Itunes:

Lost Art Of Murder med Babyshambles

Dagens shoppingtips:

Värmlansdskorv, Potatis, Kålrot, Stark och grovkornig senap, Morötter
,!
Hushållspapper, Sirap, Grön Såpa, Bikarbonat, Expressen ,Kex och lite svål

Kommentarer
Postat av: V

Vad hände med blodpudding på inköpslistan?

Postat av: Olailovise

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-03-19 @ 08:11:24
URL: http://olailovise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback