Inte en enda banan syntes till

DSC06141.JPG
Man skulle kunna tro att det är en snattare som just frått frågan om vad han håller på med men icke sa nicke det är Gunnar Bark som letar pyjamas.
Han ska ha två stycken pyjamaser åt sin son som är för ung för att
handla och gå på stan själv.
Jag följde med. En trappa ned på Lindex.
Han letade lite bland pyjamaserna och det slog mig att det var tyst som i graven.
Ingen tuff rockmusik eller Radio Rix. Det var tyst.
Kvinnor gick runt och såg målmedvetna ut.
Jag hörde prassel av galgar annars var det barnklädestyst.
Ska du inte ha den där med lite mer färg i sa jag. Jo kanske det sa Gunnar.
En clownen mannekostym.
Gunnar hade kängor med fårbajs på sidan.
Ljusbrunt fårbajs.
Det hade inte hon i kassan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag inte minns fel så hade Manne bara vitt på sig. Vit clownkostym, är det något man vill se sina barn i?

2008-01-22 @ 04:22:45
Postat av: Jeppeelena

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback