Kvällspasset

DSC05974.JPG
ute hör Jag plogen som kör. Den sätter med det hårda bladet i backen och skrapar. Jag tänker att Jag vill köra plogbil. Plogtraktor med gul lampa och lyssna på radio och ha smörgåsar i en plastburk. Bra pålägg skulle Jag ha också. På en skulle Jag ha leverpastej och gurka och på en annan mycket ost och kanske gurka på den med. På den tredje skulle Jag ha ägg och kaviar. Håret är nytvättat. Bäst att ligga blixt stilla så att det inte flyger ned och landar i ansiktet som är torrt efter kvällstvagningen. Jag börjar känna hunger. Plogbilen har åkt till gatan bredvid. Synd tycker Jag. Den var trevlig att ha här.

Kommentarer
Postat av: Martin

Du kanske kan få följa med Gunnar.

Postat av: Sawes

Du borde smörja in ansiktet med en härlig fuktcreme efter kvällstvagningen. Särskilt nu på vintern. Hejdå.

2008-01-07 @ 11:32:56
Postat av: Gunnar Bark

Du kan hyra mig så kör jag med bladet nere fram och tillbaka ute på gatan. På helgen blir det dyrare.

2008-01-07 @ 17:36:32
URL: http://www.stenstorpsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback