Murstock mitt i pinjenötslunchen

Rick var här med lunch. Vi åt sallad.
Det gör jag oftare nu. Nu när jag är lite äldre än jag var förut.
Jag uppskattar sallad mer nu.
Hon berättade om problemen med huset.
Det hade tydligen uppstått ett kallras och sen hade det blivit baksug.
Därav rökutvecklingen.
Murstocken var fuktigt också. Och dom som hade renoverat hela nedervåningen.
Dom som hade renoverat var inte fuktiga utan jag menade att dom redan hade gjort så mycket med huset att det borde vara nog nu. Nu var alltså murstocken fuktig. Det vill man inte. Murstocken ska vara torr och stabil.
Det är sådär att ha hus. Renovera och lära sig saker.
Jag förklarade för Rick att jag hade problem att bifoga jpgs i mailen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback