Sruktfallad

DSC06016.JPG
Skalad frukt som stått i kylen länge blir väldigt kall.
Det isar lätt i tänderna om man har det problemet.
Här är det jag och Gucci som äter fruktsallad.
Man kan också kalla det fruktmix.
Jag äter frukt oftare än Gucci. Han äter bara om han blir bjuden tror jag.
Vi lyssnar på Radio Nowhere med Bruce Springsteen och jag sa att jag ville lyssna med hög volym då de första femton sekunderna har ett sånt intro där man kan räkna in själv. 1,2,3,4
Min favorit i fruksallad är apelsin och kiwi.

Kommentarer
Postat av: J.

Sparar Gucci ut håret för att kunna extraknäcka som Conan O'Brien look-a-like?

2008-01-11 @ 23:59:56
Postat av: kakan

Bappelsinen kan man lätt utesluta.
Har du provat att smula kexchoklad över?
En hit. Verkligen.

Postat av: Gunnar Bark

Man ska klippa ner apelsinens klyftor i salladen för då tar man tillvara på den goda saften.

2008-01-13 @ 17:52:06
URL: http://www.stenstorpsgard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback