Walkabout

Jag gick en sen promenad igår. Rätt lång promenad.
Väl hemma märkte jag att nyckelknippan jag hade lagt i fickan nu inte längre låg i fickan. Gick till Pete Paint och hämtade en extranyckel.
Idag dök Roland upp på msn gav mig dåligt samvete innan jag ens hunnit äta gröt och smörgås. Han gav mig dåligt samvete för att jag inte i etthundra minusgrader gått hela vägen tillbaka och lyst med ficklampa efter den där lilla nyckelknippan som han menar ändå snart kommer in till polisen.

Roland säger:
gick du inte samma promenad igen då?

Roland säger:
fast baklänges?

Vanillo säger:
orka inte...

Vanillo säger:
för kallt

Roland säger:
haha

Vanillo säger:
ska ta den snart

Roland:
det hade inte jag gjort

Roland säger:
kan jag säga...men den kommer nog in hos polisen snart

Vanillo säger:
vad hade du inte gjort?

Roland säger:
struntat i en reversepromenad

Kommentarer
Postat av: Runarelida

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback