Arctic Cat

image831

Att åka skoter fort fort är ju jävligt kul.
Vi blir som små barn som inte vill gå hem från dagis.
Gucci tar igen sig.
Det känns som att vi är mitt i ett Hans Fahlén-reportage.
Jag funderar på den där blåsan.
Den där blåsan som sitter ovanför ena hörntanden i överkäken.
Den har blivit större. Jag funderar på om jag måste gå till tandläkaren och
skära i den när jag kommer hem.
Gucci säger att jag "men du du har en infektion i
kroppen och då blir det sådana där grejer".
Är det så frågar jag. Ja säger han och drar ut på a:et så att han ska låta övertygad trots att han inte är det. Han kanske vet att jag måste gå till tandläkaren men orkar inte med tjatet om den här blåsan nu när vi fiskar röding och åker skoter fort fort på kalfjället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stackars!! =) Ser ut som ni har d gott iaf!

2008-03-21 @ 10:33:48
Postat av: V

Köp Aloclair Gel på Apoteket för blåsan. Använd gärna under natten.

Postat av: Gustavhege

Great idea make it site. Thank you.

2010-01-29 @ 09:14:05
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback