Bonnie

image824
Igår var Pernilla här och lämnade en massa saker till Gucci.
Det var på eftermiddagen. Jag var trött och satt med fötterna på skrivbordet.
Pernilla jobbar på en reklambyrå. Pernilla kan inte ha fötterna på skrivbordet.
Hon ringer, skickar epost och pratar på möten. Hon är en förberederska.
Jag tror det heter produktionsledare. Hon sa att på måndag kommer det en häst.
Först tänkte jag att det var ett typ av ordspråk som kanske betydde att på måndag kommer det nåt oväntat.
En riktig eller frågade jag sen. Ja en riktig sa hon.
En livs levande liten ponny. Gucci ska ta kort på ponnyn och så ska ponnyn in i datorn och sen upp på nån tavla bredvid vägen. Sen kommer vi i våra bilar och tittar på tavlan och tänker att till Idre ska vi åka nu.
Undrar allt vem som ska ta upp bajset efter hästen.
Den kommer ju bajsa överallt här på vårt jobb.
Kanske finns nån från reklambyrån som har en sån där bajsdammsugare på ryggen. Det har dom i Frankrike.

Kommentarer
Postat av: J.

Vilken byrå jobbar hon på?

2008-03-15 @ 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback