Bordman

image814image814image814image814image814
När ska man få klaga riktigt ordentligt utan att bli förklarad bitter?
Melodifestivalspektaklet är verkligen riktigt fördummande.
Och ja. Jag vet att jag inte behöver titta men det gör ju ingen skillnad för dynghögen växer ändå. Utan mina ögon.
Förlåt mig svenska folket men det är inte bra att den här schlagerdimman sveper in över oss. Blev påmind om detta när jag i rondellen vid nobelplan idag såg statoils stora vepa med texten att dom minsann är först med schlagerskivan.
Vi borde göra annat. Se annat, lyssna på annat. Ta till oss annat.
Mycket tveksamt om det skulle kunna gå att sälja Nordmandockor framöver.
Jag är jävligt bitter okej men så äter jag heller inte skit.
Och jag kan inte hjälpa att jag sitter här och stirrar in i den här

svartvita Rattle & Hum- dvdn.
Och du tänker kom in i matchen grabben.
Hold me now oh hold me now.
Säger jag.
Jag ångrar det här lite imorgon.
Men jag skiter i det. Den här svartvita dvdn smeker mig i ljumskvecket.


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Bitter!

2008-03-09 @ 09:18:16
Postat av: Gunnar Bark

Jag kollade. Eller försökte kolla för jag somnade som vanligt. Det är gött att somna framför TV:n men jobbigt att vakna. När jag vaknade så var det en amerikansk serie men jag trodde att det var mellanakt i melodifestivalen. Först tyckte jag att det var roligt och bra gjort sen tyckte jag att det verkade väldigt påkostat. Jag kollade säkert i fem minuter innan jag förstod att jag sovit ett tag och festivalen hade slutat och en serie hade börjat. Jag kollade på text-tv. Nordman och Sibel tog andra chansen stod det. Ja ha.

2008-03-09 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback