Bryn Ögonbryn

Jag tittade mig i spegeln när jag borstade tänderna.
Kolla man inte på teven så kollar man sig i spegeln när man borstar tänderna.
Jag såg att mina ögonbryn var svedda.
Det tog två sekunder innan jag kom på.
Jag kom då ihåg låset som frusit på bilen när vi skulle hem.
Jag kommer ihåg att Sture ropade högt från andra parkeringen att han hade låsspray.
Jag kommer ihåg att Jonas tryckte in låssprayen i låset.
Jag kommer ihåg att det var mörkt och jag gav honom ljus med en tändare.
Jag kommer ihåg en stor flamma av eld och sen att det brann på bildörren.
Jag kommer ihåg att Jonas var fram och blåste och att jag gapskrattade.
Jag kommer ihåg att det var extremt roligt.
Jag kommer ihåg att det var nåt som luktade lite bränt där i bilen.

Kommentarer
Postat av: Krona

En gång eldade jag mig själv i håret med morfars tändare. Det lukta.

2008-03-05 @ 18:22:28
Postat av: Anonym

En gång eldades Petes hår med en tändare. Sen plattades det med plattång. Det luktade.

2008-03-05 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback