Fy

Var på hockey med 0,1-tonsmannen.
Han hade svarta finskor och moderna jeans idag.
Vi var båda på ett bra humör och klarade av alla tre perioder.
Jag köpte kaffe för tolv kronor och såg många herrar i kavaj äta korv på ett sånt sätt som dom förmodligen gör hemma vid köksbänken.
Åkte med Barken hem i bil. Jag fick sitta i baksätet eftersom barnstolen i det andra baksätet pressade fram stolen där fram. Vi var glada och tillfreds med livet i stort kändes det som.
Sen kom jag hem. Ingen överraskning.
I vardagsrummet låg fjärrkontrollen och väntade.
Jag råkade trycka på knappen med siffran fyra på.
Det skulle jag inte gjort.
För nu är jag förbannad på
Den där jävla smörjan.
Vilken ohyggligt smutsig dynga.
Det är så fantastiskt smaklöst.
Californication på Tv 4
Skärp dig Scherman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Californication=gonum.

2008-03-14 @ 00:51:23
Postat av: Roland

gollum?

2008-03-14 @ 10:30:09
Postat av: Hanna

Ja - visst suger serien!! Alla verkar älska men det är ju bara äckligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback