Morgonmoppen

image816
Gucci och jag städade i morse. Jag dammsög luften eftersom det är där som dammet flyger runt innan det lägger sig på golvet. Gucci torkade efter med trasa. Mike kom in genom dörren och frågade om vi gör fint.
Han är bra på att fråga dom där frågorna när det är färdigstädat.
När allt var rent drack vi en varsin kopp kaffe och pratade om hår på öronen.
Gucci kunde få långa hårstrån uppe på örat. Jag sa att jag kan hitta sådana på örsnibben och att den typen av hårstrån säkert växer ut på två till tre dagar.
Sen var vi tvungna att jobba.

Kommentarer
Postat av: J.

När får HC en hemsida som är lika fräsig som ert kontor? Den där tjejen börjar se lite matt ut. Ingen att spela med. Eller mot heter det kanske.

2008-03-10 @ 21:27:04
Postat av: Alvinsigrid

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback