Nånstans nere under jorden på botten av ett hål

image810
Titta så glad han är. Inte så konstigt med ett sånt berg med pengar.
Hennes & Mauritz köpte hans jeansföretag.
Det går att lyckas även med skägg.
Företaget kostade en miljard. Ettusen miljoner kronor.
Tacka kidsen för det. Det är deras veckopeng.
Sen pratade vi pengar här på jobbet.
Vi ville alla ha mera pengar. Det var vi alla överens om.
Mera pengar och mera fritid.
Att skriva limerickar sa jag.
Riktigt bra limerickar kanske kan ge en förmögenhet.
Nä sa dom.
Gucci sa idag att jag hade damp.
Det vet jag inget om.

Kommentarer
Postat av: Krona

Hallåå!! Den där killen han är som lite tät nu alltså. Själv tänkte jag göra poesi och sedan klippa ut verje ord och fästa en magnet på baksidan av ordet. Sedan kan man kombinera orden som man själv vill, kanske fästa på kylskåpet. Jag ska kalla det kylskåpspoesi. En annan ska som jag tänklt på är att man gör nått spel av nått slag, typ kortspel med någon rolig gubbe på en bild. Sedan säljer man detta till små barn i 10 pack.

2008-03-06 @ 13:50:26
Postat av: Runaralicia

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback