orubbli

image806
Jag orkAR INE NU
jag ska dricka vatten bara.
man ska göra det ju
dså man blir frisk
imorrn äre vcasalop
men v fan vasalopp skulle jag skiva
skiva
skriv a
ja så äre för det mesta och sen blir det de bästa
bra med smörgås och vasalopp i soffan
äta smörgåsen och se på vaslopppet.
jag är ingen farbor för det
det ärbara trevligt
sitta still och kolla kråkorna hos granene
grannen
på deras tak. det är månag kråkor där
kråkorna umgås där
flera hundra
iböand bara tio stycken där
jag tänker att det verkar vara roligt avtt vara kråka
och att dom flyger rutn tillsammans och loopar
roligg t det här när man stavar ehlt galet på tangentborfet.
amn bryr dig inte.. bar skriver utan att rätat sig.
hahah... det är konstigt att man skriver för det är så konstigt att göra det
nu du dängern
nu du sängen men ajg
mena jag
jag ser att jag skriver fel men rätar inte det alls
nu kommer kja
nu du sängen kommer jag
kommer jag och läger mig
lägger mig

Kommentarer
Postat av: maja

hmmm? varför i h-e har du tagit bort din bigbrotherinspelning...jag tänkte ju kolla in dina extremt flexibla tår igen.
hahaha

2008-03-02 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback