På mina bara knän

image809
Hej Gud.
Vilken typ av bön vill du höra för att fixa tillbaka min telefon.
Jag kan fader vår och nån mer men det känns inte riktigt som att det är dom du vill höra när jag ber om min K610i. Ja ja jag vet att den försvann en lördag precis innan två på natten. Men hör min bön.
Kan jag improvisera tror du, tala direkt ut hjärtat?
Ska jag knäppa mina händer och blunda?
Är det pengar du vill ha eller bara en evig tro på att
Jesus fanns så skriver jag på direkt.
Bara du fixar fram min telefon.
Du förresten gud. Det var en sak till. Har du en mobil eller har du fast telefoni hemma?
För om du fixar fram min telefon så ska jag visa dig hur man bloggar med mobilen.
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback